FSM Network Sdn. Bhd.
  • Home
  • Postpaid
    • AMAZING PLAN
      • AMAZING 38
      • AMAZING 58
      • AMAZING 50U
      • AMAZING 68U
    • RED PLAN
    • DATA 28
    • SMART68x
    • FLEXI
    • addOns
      • redCall
      • redSMS
      • redVideo
      • redMusic
      • redSocial
    • KITA JAGA KITA PROGRAM
  • Prepaid
    • redONE
  • Smartphones
    • Free Nokia Phone
    • Free Samsung Phone
    • DESK PHONE
  • Services
    • Poslaju & Bayar Bil Utiliti
    • redCARD
    • Business Partners
      • BE OUR PARTNER
        • VIRTUAL PRENEUR SALES ADVISOR (RPSA)
        • Telcopreneur Sales Advisor
  • About Us
    • PROMOTIONAL TRUCK
    • LOCATE AN AGENT
    • ABOUT FSM
    • CONTACT US
  • Bahasa Malaysia
    • Pascabayar
      • Pelan Amazing
        • AMAZING 38C
        • AMAZING 58
      • DATA28
      • PELAN RED8
      • SMART68x
      • FLEXI
      • KITA JAGA KITA
      • addOns
        • redCall
        • redSMS
        • redVideo
        • redMusic
        • redSocial
        • RAKAN NIAGA
          • Program redone Preneur
  • Home
  • Postpaid
    • AMAZING PLAN
      • AMAZING 38
      • AMAZING 58
      • AMAZING 50U
      • AMAZING 68U
    • RED PLAN
    • DATA 28
    • SMART68x
    • FLEXI
    • addOns
      • redCall
      • redSMS
      • redVideo
      • redMusic
      • redSocial
    • KITA JAGA KITA PROGRAM
  • Prepaid
    • redONE
  • Smartphones
    • Free Nokia Phone
    • Free Samsung Phone
    • DESK PHONE
  • Services
    • Poslaju & Bayar Bil Utiliti
    • redCARD
    • Business Partners
      • BE OUR PARTNER
        • VIRTUAL PRENEUR SALES ADVISOR (RPSA)
        • Telcopreneur Sales Advisor
  • About Us
    • PROMOTIONAL TRUCK
    • LOCATE AN AGENT
    • ABOUT FSM
    • CONTACT US
  • Bahasa Malaysia
    • Pascabayar
      • Pelan Amazing
        • AMAZING 38C
        • AMAZING 58
      • DATA28
      • PELAN RED8
      • SMART68x
      • FLEXI
      • KITA JAGA KITA
      • addOns
        • redCall
        • redSMS
        • redVideo
        • redMusic
        • redSocial
        • RAKAN NIAGA
          • Program redone Preneur
Search

redmusic

Strim muzik kegemaran anda sepanjang hari
dengan data tanpa had hanya untuk RM5!

Saluran muzik terlibat
Picture
  • Soalan-soalan Lazim
  • Terma Dan Syarat
<
>
  1. Apakah itu Perkhidmatan Tambahan (VAS) redMUSIC Ulangan Bulanan yang baharu?
    redMUSIC ialah VAS terbaharu yang diperbaharui setiap bulan, menawarkan akses data tanpa had untuk strim muzik di saluran rasmi rakan muzik kami dengan hanya RM5 untuk setiap langganan.
  2. Adakah redMUSIC Ulangan Bulanan ialah VAS kekal yang ditawarkan oleh redONE?
    Ya. Ia boleh mula dilanggan pada 2 Oktober 2019.
  3. Bagaimana boleh saya langgan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan yang terbaharu?
    Untuk pelanggan baharu, anda boleh melanggan redMUSIC Ulangan Bulanan apabila anda mendaftar sebagai pelanggan baharu talian redONE atau bawa masuk nombor anda ke redONE di mana-mana Cawangan redONE dan Kedai Rakan Niaga berdekatan anda. Untuk pelanggan sedia ada, anda boleh melanggan melalui empat (4) cara berikut:
    a. Hantar <ON redMUSIC> ke 23388
    b. Dail *123#
    c. 1APP atau
    d. Hubungi Khidmat Pelanggan
  4. Saya telah menghantar <ON redMUSIC> ke 23388. Bagaimana boleh saya tahu langganan saya telah diaktifkan?
    Anda akan menerima SMS pengesahan untuk memberitahu bahawa langganan anda telah berjaya dalam masa sepuluh (10) minit.
  5. Siapakah yang boleh melanggan redMUSIC Ulangan Bulanan?
    redMUSIC Ulangan Bulanan boleh dilanggan oleh semua pelanggan redONE kecuali pelanggan pelan M2M, FMS, MyFon, SME & Deskphone.
  6. Which Music Services can I listen to using redMUSIC?
    1. Joox
    2. KKBOX
    3. Hungama
    4. Syok
    5. Hitz Radio
    6. Hitz Radio FM
    7. Hitz Dance Radio
    8. Hitz Hip Hop Radio
    9. Hitz Rock Radio
    10. Hitz Sarawak Radio
    11. Hitz Sabah Radio
    12. Era FM
    13. Era POP FM
    14. Era Rock Radio
    15. Era Sabah Radio
    16. Era Radio
    17. Radio Arena
    18. Mix Radio FM
    19. Lite FM Radio
    20. Sinar Radio FM
    21. Melody Radio FM
    22. MY FM Radio
    23. MY FM K-Pop Radio
    24. MY FM Sarawak Radio
    25. MY FM Sabah Radio
    26. THR Gegar Radio
    27. THR Raaga Radio
    28. Bayu Radio
    29. Gold Radio
    30. India Beat Radio
    31. Jazz Radio
    32. Kenyalang Radio
    33. Opus Radio
    34. Classic Rock Radio
    35. Hot FM Radio
    36. Fly FM
    37. One FM
    38. Kool FM
  7. Adakah sebarang caj akan dikenakan untuk SMS yang dihantar ke 23388?
    Ya. Caj standard RM0.15 per SMS akan dikenakan ke atas bil anda.
  8. Saya telah membeli Tambahan 1-kali pada 18 Oktober 2019. Bagaimana boleh saya melanggan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Jika anda melanggan VAS redMUSIC Bulanan ketika redMUSIC Tambahan 1-kali masih aktif, sebarang baki kuota data daripada redMUSIC Tambahan 1-kali akan DIBATALKAN. Anda dinasihatkan untuk melanggan hanya apabila kuota data redMUSIC Tambahan 1-kali anda telah tamat tempoh.
  9. Bagaimana boleh saya menamatkan langganan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Anda boleh menghubungi Khidmat Pelanggan kami untuk menamatkan langganan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan.
  10. Saya telah menamatkan langganan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan. Bolehkah saya melanggan semula VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Ya, anda boleh langgan semula melalui USSD *123# atau dengan menghantar ON redMUSIC ke 23388 atau melalui 1App atau dengan menghubungi Khidmat Pelanggan. RM5 (tidak termasuk cukai perkhidmatan) akan dicaj dalam bil anda untuk setiap langganan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan yang berjaya.
  11. Adakah yuran pendaftaran diperlukan jika saya ingin melanggan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Tidak, tiada sebarang yuran pendaftaran diperlukan.
  12. Adakah saya akan terikat dengan kontrak jika saya melanggan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Tidak, tiada kontrak untuk VAS redMUSIC Ulangan Bulanan. Anda boleh memilih untuk menamatkan langganan redMUSIC Ulangan Bulanan pada bila-bila masa. Namun begitu, yuran langganan tidak akan dipro-ratakan dan yuran langganan penuh sebulan akan dikenakan ke atas bil anda.
  13. Saya ialah pelanggan RP8. Bolehkah saya melanggan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Ya, boleh.
  14. Saya ialah pelanggan pelan Amazing28 ketika saya melanggan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan yang baharu pada 21 Oktober 2019. Namun begitu, saya memohon untuk menukar pelan Amazing28 saya ke pelan Amazing48+ pada 28 Oktober 2019. Adakah langganan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan saya akan diteruskan?
    Ya. Langganan akan diteruskan sehingga anda memohon untuk menamatkannya.
  15. Bilakah saya boleh menggunakan kuota data tanpa had VAS redMUSIC Ulangan Bulanan?
    Anda boleh menggunakan kuota data tanpa had VAS redMUSIC Ulangan Bulanan pada bila-bila masa.
  1. Perkhidmatan Tambahan (VAS) redMUSIC Ulangan Bulanan baharu sah untuk dilanggan bermula 2 Oktober 2019.
  2. VAS redMUSIC Ulangan Bulanan boleh dilanggan oleh semua pelanggan baharu dan sedia ada tidak termasuk pelan M2M, FMS, MyFon, SME & Deskphone.
  3. Pelanggan boleh melanggan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan ketika mendaftarkan talian, melalui USSD *123#, 1App, dengan menghantar <ON redMUSIC> ke 23388 atau dengan menghubungi Khidmat Pelanggan.
  4. VAS redMUSIC Ulangan Bulanan menawarkan strim muzik berkelajuan tinggi tanpa had dengan 26 saluran muzik setiap hari sehingga akhir bulan.
  5. VAS redMUSIC Ulangan Bulanan ialah VAS berasaskan langganan dan akan diperbaharui secara automatik pada 1 haribulan setiap bulan kecuali jika redMUSIC Ulangan Bulanan telah ditamatkan.
  6. Yuran langganan redMUSIC tidak akan dipro-ratakan. Pelanggan akan dicaj RM5 dalam bil selepas langganan telah berjaya.
  7. Apabila langanan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan pada masa redMUSIC Tambahan 1-kali masih aktif, kuota data untuk redMUSIC Tambahan 1-kali akan DIBATALKAN. Pelanggan dinasihatkan untuk melanggan hanya apabila kuota data redMUSIC Tambahan 1-kali anda telah tamat tempoh.
  8. Pelanggan dengan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan yang aktif tidak dibenarkan untuk membeli VAS redMUSIC Tambahan 1-kali.
  9. Data kuota redMUSIC tanpa had akan tamat pada akhir bulan. Sebarang kuota redMUSIC yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke bulan hadapan.
  10. Jika pelanggan menambah langganan VAS redMUSIC Ulangan Bulanan pada bila-bila masa dalam bulan tersebut, semua penggunaan sebelumnya akan dicaj pada kadar normal dan tidak akan dikira di bawah kuota data tanpa had VAS redMUSIC Ulangan Bulanan. Hanya penggunaan selepas langganan telah berjaya akan dikira di bawah kuota data tanpa had VAS redMUSIC Ulangan Bulanan.
  11. Data tanpa had hanya boleh digunakan untuk strim 26 saluran redMUSIC. Penggunaan data yang lain-lain akan ditolak daripada data berkelajuan tinggi yang sudah ditetapkan dalam pelan atau dicaj Pay-Per-Use.
  12. Apabila strim muzik melalui 26 saluran rakan redMUSIC ,kuota data tanpa had redMUSIC akan digunakan dahulu.
  13. redMUSIC Ulangan Bulanan hanya boleh digunakan secara domestik di dalam Malaysia sahaja. Strim muzik ketika berada di luar negara adalah tertakluk pada caj data perayauan. Pelanggan akan dicaj berdasarkan kadar data yang dikenakan oleh rakan operator perayauan redONE untuk penggunaan data ketika merayau dengan rakan perayauan luar negara redONE.
  14. Pelanggan boleh memohon untuk penamatan pada bila-bila masa. Kuota data tanpa had redMUSIC akan dibatalkan apabila penamatan telah berjaya. Pelanggan dinasihatkan untuk menamatkan langganan redMUSIC sebelum bermula kitaran bil yang baru.
  15. Jika pelanggan menamatkan redMUSIC, beliau akan dicaj yuran langganan penuh satu (1) bulan untuk bulan tersebut walaupun beliau menamatkan redMUSIC pada bila-bila masa dalam bulan tersebut. Pelanggan dinasihatkan untuk menamatkan langganan redMUSIC sebelum bermula kitaran bil yang baru.
  16. Anda hanya boleh melanggan satu (1) VAS redMUSIC Ulangan Bulanan.
  17. redMUSIC tidak boleh ditukar milik, sama ada melalui undang-undang atau sebaliknya, kepada orang perseorangan, entiti atau kepada akaun redONE Postpaid yang lain.
  18. Sesetengah rakan muzik redMUSIC mungkin hanya menawarkan kandungan melalui aplikasi mudah alih dan tidak melalui pelayar web dan sesetengah kandungan mungkin dikecualikan oleh rakan muzik redMUSIC kami.
  19. Untuk menggunakan redMUSIC, anda mungkin perlu untuk mendaftar satu akaun peribadi di laman web atau aplikasi mudah alih rakan muzik kami.
  20. Sebarang data yang digunakan untuk internet atau untuk akses kandungan (seperti iklan dan bahan kajian web) selain daripada untuk strim muzik akan ditolak daripada kuota data pelan pelanggan dan bukan daripada kuota data tanpa had redMUSIC.
  21. redONE akan berusaha sepenuhnya menggunakan kuota data redMUSIC Ulangan Bulanan setiap kali pelanggan strim muzik melalui rakan muzik redMUSIC . Walau bagaimanapun, mungkin terdapat keadaan di mana kuota data redMUSIC Ulangan Bulanan boleh digunakan secara tidak sengaja walaupun pelanggan tidak strim kandungan di saluran rakan muzik atau kuota data dari pelan pelanggan mungkin tidak sengaja digunakan untuk strim dan bukannya kuota redMUSIC Ulangan Bulanan yang dilanggan. Ini boleh berlaku disebabkan beberapa sebab termasuk masalah teknikal seperti konfigurasi yang salah atau daftar putih alamat IP yang salah oleh pihak ketiga atau kerana rakan kongsi redMUSIC yang mengubah atau mengemas kini alamat IP dan URL mereka tanpa memberi notis yang memadai kepada redONE untuk mengemas kini sistem kami. Pelanggan mesti mengakui kemungkinan kejadian ini berlaku dan bersetuju untuk tidak membuatkan kami bertanggungjawab atas perkara-perkara yang dinyatakan.
  22. Promosi ini tidak boleh digabungkan dengan tawaran lain kecuali jika dinyatakan sedemikian.
  23. Promosi ini disediakan mengikut Syarat Perkhidmatan di Borang Pendaftaran Postpaid kami. Anda mesti mematuhi terma tersebut termasuk penerangan perkhidmatan yang berkaitan, Polisi Penggunaan Saksma, Polisi Privasi, pelan langganan Postpaid yang berkaitan dan terma dan syarat tambahan ini (secara kolektif, "Terma") yang semuanya boleh didapati di www.redone.com.my.
Picture
​Like our facebook page now.
From our facebook page, you will be able to explore all the available options. Get the latest insight on the latest promotion on postpaid, internet data package, newest technologies and see how you can benefit from them.

Picture
FSM Network Sdn. Bhd.
Website: www.redtone.com.my
Email: info@redtone.com.my
Kuala Terengganu
1N, Jalan Air Jernih.
20300 Kuala Terengganu. Terengganu.
Tel: +6011 - 1062 4253 / +609 - 622 5680
WhatsApp: +6011-10667867
Facebook: ​red1network
Kemaman
​Lot 106, Jalan Sulaimani,
24000 Chukai, Kemaman, Terengganu.
Tel: +609-8534028
WhatsApp: +6011-10515981
Facebook: redonecentrekemaman
Follow Us:
Picture
 © 2020 FSM Network Sdn Bhd. All Right Reserved
  • Home
  • Postpaid
    • AMAZING PLAN
      • AMAZING 38
      • AMAZING 58
      • AMAZING 50U
      • AMAZING 68U
    • RED PLAN
    • DATA 28
    • SMART68x
    • FLEXI
    • addOns
      • redCall
      • redSMS
      • redVideo
      • redMusic
      • redSocial
    • KITA JAGA KITA PROGRAM
  • Prepaid
    • redONE
  • Smartphones
    • Free Nokia Phone
    • Free Samsung Phone
    • DESK PHONE
  • Services
    • Poslaju & Bayar Bil Utiliti
    • redCARD
    • Business Partners
      • BE OUR PARTNER
        • VIRTUAL PRENEUR SALES ADVISOR (RPSA)
        • Telcopreneur Sales Advisor
  • About Us
    • PROMOTIONAL TRUCK
    • LOCATE AN AGENT
    • ABOUT FSM
    • CONTACT US
  • Bahasa Malaysia
    • Pascabayar
      • Pelan Amazing
        • AMAZING 38C
        • AMAZING 58
      • DATA28
      • PELAN RED8
      • SMART68x
      • FLEXI
      • KITA JAGA KITA
      • addOns
        • redCall
        • redSMS
        • redVideo
        • redMusic
        • redSocial
        • RAKAN NIAGA
          • Program redone Preneur